The desert girl

I was desperately looking for a cute scarf to use as a headband, but I passed on the fact that I already own one! I created a turban of it, and I hope you will like it. I tried to style a sort of "chic desert-girl" look through the combination of colors and items. The asymmetrical dress is still one of my favorites, and the bag.. I think I've expressed my love for it too much on my blog, haha. The sandals are new favorites. They are from Zalando, and I totally love the high-quality leather they are made of. Do you know Zalando? They sell among a lot other brands Jeffrey Campbell and Friis & Company (without shipping costs). They have amazing shoes and other stuff. I even bought a great shirt to my daddy because of father's day there. But to come back to my sandals. They definitely completed te look, in my opinion. The color of the bracelets clashes with eachother and with the rest of the outfit, but I think that gives a fun vibe to the ensemble!

PS there are still a few hours left to join the Giveaway. I'll reveal the winner on Twitter tomorrow morning.







Shoes - Zalando, Dress - Siobhan McKenzie


Translation:

Ik was wanhopig op zoek naar een leuk sjaaltje om als hoofdband te gebruiken, maar ik ging voorbij aan het feit dat ik er allang eentje bezit! Ik heb een tulband van hem gemaakt, en ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik heb geprobeerd om een soort van "chic desert-girl" look te creëren door middel van de combinatie van kleuren en items. De asymmetrische jurk is nog steeds een van mijn favorieten, en de tas.. Ik denk dat ik mijn liefde voor die al vaak op mn blog heb geuit, haha. De sandalen zijn nieuwe lievelingetjes. Ze zijn van Zalando, en ik hou heel erg van de goede kwaliteit van het leer waarvan ze gemaakt zijn. Kennen jullie Zalando? Ze verkopen onder andere Jeffrey Campbell en Friis & Company (en er zijn geen verzendkosten). Ze hebben echt super leuke schoenen en andere spullen. Ik heb zelfs een geweldig shirt voor mijn vader gekocht. Maar om terug te komen bij mijn sandalen. Ik denk dat ze de look echt afmaken. De kleuren van de armbandjes vloeken met elkaar en met de kleuren van de rest van de outfit, maar ik denk dat dat wel een leuke vibe aan het geheeltje geeft!

Blog Archive